TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni TOM Robinsoni

Akce a výlety

Šumava

O podzimních prázdninách (26. - 30. 10. 2016) vyrazili starší z našeho oddílu s týmem PaVíVoj do Železné Rudy na Šumavě.
Z Poděbrad jsme jeli vlakem do Prahy, z Prahy do Plzně a z Plzně do Železné Rudy, kde jsme byli ubytovaní ve Farním domově kostela Panny Marie Pomocné. Ještě v den příjezdu jsme si udělali krátký výlet na horu Špičák, krásným výhledem z rozhledny jsme se však moc nepokochali, protože se brzy snesla mlha.

Čertovo jezero

Náš nejdelší výlet jsme podnikli hned druhý den našeho pobytu. Vyšli jsme hned ráno pěšky z Železné Rudy. Cestou jsme se potěšili mnoha krásnými pohledy, například na Čertovo jezero, Černé jezero a chvíli jsme se také zastavili na Evropském rozvodí Labe a Dunaje. Zpět jsme jeli vlakem ze zastávky Hamry.
V pátek nás čekal lanový park v Prášilech. Museli jsme překonat mnoho překážek ve výšce od 6 do 14 m. Celou dobu jsme však byli pevně jištěni. Vojta s Vítkem jeli dělat večeři, a zbytek naší výpravy se vydal k Prášilskému jezeru.

Před stezkou korunami německých stromů

Předposlední den jsme navštívili naše zahraniční sousedy. Do Německa jsme vyrazili opět vlakem. Poblíž města Neuschönau jsme si prošli stezku v korunách stromů (Baumwipfelpfad), a protože již bylo pozdě, vyrazili zpět domů do Čech.

V neděli nás čekala už jen dlouhá cesta domů a některé z nás ještě zbylé domácí úkoly.

Anička

Fotky najdete tradičně na Zoneramě a Vítkovo video níže.
Pokud máte nějaké hezké fotky a chcete se o ně podělit, pošlete nám je na e-mail pavivoj(ZAVINAC)seznam.cz.

Na hraničním nádraží

Autorka článku

Stejně jako po loňském výletě do Krkonoš příkládáme mapy všech výletů:
1. den (Špičák)
2. den (Čertovo a Černé jezero)
3. den (Lanový park a Prášilské j.)
4. den (Baumwipfelpfad)

Vojta Hron, 12. 11. 2016 (upraveno), 58 čtenářů
Nejnovější komentáře

Odpověď prosím zadejte číslem.

Přidat komentář

Jsou zobrazeny všechny komentáře.

přečtenýTomáš 23. 12. 2017, 15:52

Na Šumavě je krásně :) Pamatuji si to, když jsem bydlel zde: http://www.nadrybnikem.eu :)

přečtenýPavel 17. 11. 2016, 22:00

Šumavu doporučuji, je to tam fakt pěkné. Hustota tras sice není taková, jako v Krkonoších, ale podle mě to tam je o to krásnější. Třeba když jsme jeli po silnici do Prášil, tak autobus jel cca 20 minut 20 km, nikde nic žádné sídlo, jen jsme zastavili na pár rozcestích, kde tu někdo vystoupil a onde zase nastoupil.

Určitě jsme dost věcí nestihli, osobně mě trochu mrzí, že jsme nebyli na Poledníku. Ale žádný z těch výletů bych za Poledník nevyměnil.

přečtenýAnežka 15. 11. 2016, 22:58

Dlouhý a daleký výlet jste měli. Šumava je pro mě zatim neprozkoumaná, tak vás budu muset někdy v tomto ohledu dohnat. Vítkovo GoPro oddílové debutové video je pořádný, hlavně ty záběry z vyhlídky na stromy v mlze. Ale ty mobily na konci bych vám omlátila o hlavu, však mě znáte!!! :-)

Novinky

Zvětšit

TOM Robinsoni na FB TOM Robinsoni na IG

Aktuality

Pozvánka od poděbradského KČT: Ve čtvrtek 14. března v 15.00 hod je v klubovně (Kunštátská 1320) kurz pletení pomlázek. Má-li někdo z hochů nebo dívek zájem, může přijít. Vezměte si 8-10 vrbových proutků.

Víkendová výprava 15.-17.3. do Radimi u Kolína. Odjezd bude v pátek 17:05 autobusem. Budeme výletovat po okolí a hlavně nacvičovat divadelní představení a vyrábět rekvizity na tomícký festival Cimrman by se divil. Kdo se chystá na festival 6.4. v České Lípě, je třeba aby na této trénovací víkendovce byl. Bydlet budeme na malé základně skautů.

Náhodné fotky

Před stezkou korunami německých stromů (Šumava)

Jsme opevněni a máme posily! (První výlet ve školním roce se vydařil na 100%)

Tudy, račte k čarodějnicím! (Víme to první!)